Inlägg publicerade under kategorin Smink adventskalender 2015

Av Emma - 16 december 2015 06:30

   

Visst är inte färgerna urläckra?!


 

Färgerna nyliggen applicerade med primer under.

Här är det absolut inget fel på dessa skuggor, faktiskt väldigt bra pigmenterade för att ligga i denna prisklassen.


  

Färgerna efter 10 timmar med vardagligt slitage.


Jag gillar dessa skuggorna, definitivt något som jag kommer använda. Gillar verkligen att de lagt till en highlighter cream på alla 3 palletter, för det gör verkligen skillnad, den sista lilla touchen i passande färg.

Hittar inget fel på denna, isåfall skulle det vara att den är för liten. ^^


För detta priset så får den solklara 5 av 5 poäng.


Av Emma - 15 december 2015 05:30

 


Lipgloss.


En väldigt fin lite mörkare röd färg, perfekt nu till jul.

Tycker att dosan eller vad man ska kalla det till denna är riktigt snygg, men ett stort plus hade varit om man enkelt kom in i den också, förstör nästan naglarna varje gång.

Den har en bra konsistens och helt okey hållbarhet.


4 av 5 poäng.

Av Emma - 14 december 2015 05:30

 


En ögonpenna.

Detta är det första som jag öppnat som jag verkligen känt att det här måste jag testa direkt!

Och det gjorde jag och pennan gjorde mig inte besviken. En jättefin blå färg, hyffsat lättmålad och bra hållbarhet.

Enda nackdelen med denna penna är att den är så kort, känns ju som att den kommer ta slut direkt.


Denna får 4 av 5 poäng.

Av Emma - 13 december 2015 12:06

 


Ett ursnyggt läppstift!


Fick tyvärr ingen bra bild med detta på.

Men det har en perfekt konsistens, väldigt behaglig på läpparna, inte klibbig, kladdigt eller något!

Detta skulle vara ett perfekt läppstift om det höll bättre, då hållbarheten inte är den bästa. Tyvärr är det ofta hållbarheten som inte fungerar på lite billigare läppstift.


Det funkar om du inte behöver ha på det så länge eller kan ta på mer under tiden.


Så denna får 3 av 5 poäng.

Av Emma - 12 december 2015 05:15

 

Eye pencil.

Går att få riktigt svart, lättmålad men går inte att få så tunna streck. Då konsistensen känns ganska så mjuk, så har inte jag lyckats få det tunt men ändå svart.


Denna får 3 av 5 poäng.

Av Emma - 11 december 2015 05:00

 


En tåseparerare.

Vet inte riktigt vad man kan säga om denna, det är en tåseparerare som gör det den ska.

Av Emma - 10 december 2015 05:15

   


Ett rosa läppstift, super fin färg.

Täckande färg, men tyvärr inte så hållbart. Känns väldigt behaglig på läpparna, känns lite klistrig om man slår ihop läpparna men inte annars.


Denna får 3 av 5 poäng.

Av Emma - 8 december 2015 05:30

 


Ännu en nagelfil, och likaså så kommer jag ej ge denna någon poäng. Men det jag kan säga om den är att på baksidan så är det en grövre sandpappersfil och på framsidan (det ni ser på bilden) så är det en fin korning buffer.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Röstning

Vad vill ni helst se i bloggen?
 Mer om naglar
 Mer om smink
 Mer om skönhet
 Annat (skriv en kommentar om vad)

Ovido - Quiz & Flashcards