Alla inlägg under januari 2016

Av Emma - 25 januari 2016 18:13

Okey, idag har jag ingen bild till er då jag omedveted börjat pilla bort det själv, men innan dess så såg det faktiskt bra ut. (Bortsett från lite grann här och var).

Så Seche base + Seche crysyal clear kombon klarar sig i en hel vecka.


Håll utkik för snart kommer detta test fast på matt nagellack, då glittriga sägs hålla längre.

Av Emma - 23 januari 2016 15:59

 


På denna handen så ser det inte så farligt ut än sålänge.

Av Emma - 23 januari 2016 15:54

 


Som ni ser så har det börjat lossna en del nu, får se hur länge till det ser dugligt ut.

Av Emma - 21 januari 2016 21:30

 


Dag 3 i Seche testet.


Som ni ser på lillfingret så har det redan lossnat en liten bit. Men i övrigt sitter allt kvar än sålänge.

Av Emma - 20 januari 2016 18:43

 


Mitt hårdtest av Seche fortsätter.


Dag 2.


Ingen större skillnad, ser fortfarande bra ut.

Av Emma - 19 januari 2016 16:51

 

Ursäkta för dålig bildkvalité.


Såhär ser det ut efter en dag, så vitt jag kan se så sitter allt på sin plats på varenda nagel än sålänge.

Vilket det absolut bör göra efter en dag bara, med hänsyn till priset och påstådd kvalite.

Av Emma - 18 januari 2016 17:05

 


Ska nu hårdtesta Seche Vite + Seche Crystal clear base coat.


På bilen är nyligen efter att jag målade det. Ska ta kort varje dag så ni får se hur bra det håller med vardagligt slitage.

Ska börja med glitter och nästa hårdtest på detta blir med vanligt lack utan glitter ifrån samma märke, då glitterlack håller naturligt bättre så är det bara rättvist att testa båda. Hur många dagar tror ni på att det kommer att hålla?


Har använt:


Seche Clear crystal clear base coat

Sally Hansen 110 Wedding glitters

Seche Vite dry fast top coat

Av Emma - 15 januari 2016 05:30

   


Jag har nu testat Seches baslack crystal clear, och blev positivt överaskad.


Till att börja med, så blev nageln mer utjämnad kändes det som, om än bara lite.

Känns också som att färgerna kom fram mer jämfört med baslacket jag använde innan. Resultatet blev helt enkelt mycket bättre. Kan tänka mig att det skulle bli perfekt med Seche vite (deras toplack) tillsammans med detta baslack.

Ny favorit, helt klart!


5 av 5 poäng.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Röstning

Vad vill ni helst se i bloggen?
 Mer om naglar
 Mer om smink
 Mer om skönhet
 Annat (skriv en kommentar om vad)

Ovido - Quiz & Flashcards