Direktlänk till inlägg 2 februari 2016

Inte haft tiden

Av Emma - 2 februari 2016 11:52

Hej alla!


Har inte hunnit bloggat så mycket på senaste tiden, haft mycket i skolan och blivit sjuk och så vidare.

Men, jag gjorde testet med vanligt nagellack + seche vite, hade bara inte tid att blogga om det.

Men jag kan säga såhär, det höll i en vecka! Imponerande.


Här kommer något som jag tycker är spännande, igår så gjorde jag en stor (stor för mig) beställning ifrån Yves Rocher, med allt ifrån nagellack och ansiktsrengöring, till ansikstmask och fuktspray! Är jättespänd på att få testa och använda dessa produkter! Och självklart kommer allt komma upp på bloggen också! Men innan det kommer så får vi se vad jag hinner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 februari 2016 16:45


    Produkterna: (ifrån vänster)   2 in 1, rengöring + ansiktsvatten i ett. Pure calmille Mild ögonrengöring för känsliga ögon. Nagellack i färgen Rose Azalée. Hårolja för mycket torrt eller frissigt hår. Ansiktspeeling med aprikosdo...

Av Emma - 11 februari 2016 16:55


    Det är ett doftljus ifrån Yankee candle, i doften lake sunset, luktar så otroligt gott! Ett badskum ifrån Café de Bain i doften Raspberry & Rose, som också luktar otroligt gott! Den luktar verkligen hallon. 2 st ansikstmasker ifrån Nivea...

Av Emma - 25 januari 2016 18:13

Okey, idag har jag ingen bild till er då jag omedveted börjat pilla bort det själv, men innan dess så såg det faktiskt bra ut. (Bortsett från lite grann här och var). Så Seche base + Seche crysyal clear kombon klarar sig i en hel vecka.   Håll ...

Av Emma - 23 januari 2016 15:59


    På denna handen så ser det inte så farligt ut än sålänge. ...

Av Emma - 23 januari 2016 15:54


    Som ni ser så har det börjat lossna en del nu, får se hur länge till det ser dugligt ut. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Röstning

Vad vill ni helst se i bloggen?
 Mer om naglar
 Mer om smink
 Mer om skönhet
 Annat (skriv en kommentar om vad)

Skapa flashcards