Direktlänk till inlägg 29 november 2015

Recension - Aloe Ever-shield Deoderant stick

Av Emma - 29 november 2015 04:30

 


Recension Aloe Ever-shield deoderant stick Forever


Denna deo är ganska dyr men den räcker i evigheter! Använde den här flera gånger om dagen i somras lite överallt för att jag gillar inte att svettas. Och efter ett tag så var jag helt säker på att den borde vara slut för att jag använt den så mycket men kollade och över halva var kvar, blev lagom förvånad och imponerad kan man säga. ^^


Den innehåller inga aluminium salter överhuvudtaget som många av de vanligaste deosarna som finns.

Aluminium är ju inte bra att få in i kroppen och definitivt inte i ett så sårbart ställe där många rakar sig, det bildas sår och så vidare.

Ni har kanske varit med om att ni rakat er under armen, och sen efter ett tag tagit på deo och det svider så inåt..

Jag har hårdtestat denna inpm detta område och det svider inte alls! Har till och med rakat helt utan vatten, lödder, krämer, allt, och tagit på deo direkt efter, vart lagom torr och röd men det sved inte alls när jag tog på deo och då är det riktigt imponerande!


En annan sak som är bra med denna deo är att den inte luktar så mycket och man känner sig mycket fräschare än med andra deos. Det enda minus jag vet med denna är att den inte håller i sig så länge, man måste ta på oftare, minst en gång per dag för att inte känna sig svettig (står på att den ska hålla i 24h).


Men i det stora hela så får denna 4 av 5 poäng. Hade älskat om den höll längre.


Finns att köpa av forevers återförsäljare

Aloe Ever shield Deoderant stick 92kr / 92,1g



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 februari 2016 16:45


    Produkterna: (ifrån vänster)   2 in 1, rengöring + ansiktsvatten i ett. Pure calmille Mild ögonrengöring för känsliga ögon. Nagellack i färgen Rose Azalée. Hårolja för mycket torrt eller frissigt hår. Ansiktspeeling med aprikosdo...

Av Emma - 11 februari 2016 16:55


    Det är ett doftljus ifrån Yankee candle, i doften lake sunset, luktar så otroligt gott! Ett badskum ifrån Café de Bain i doften Raspberry & Rose, som också luktar otroligt gott! Den luktar verkligen hallon. 2 st ansikstmasker ifrån Nivea...

Av Emma - 2 februari 2016 11:52

Hej alla!   Har inte hunnit bloggat så mycket på senaste tiden, haft mycket i skolan och blivit sjuk och så vidare. Men, jag gjorde testet med vanligt nagellack + seche vite, hade bara inte tid att blogga om det. Men jag kan säga såhär, det h...

Av Emma - 25 januari 2016 18:13

Okey, idag har jag ingen bild till er då jag omedveted börjat pilla bort det själv, men innan dess så såg det faktiskt bra ut. (Bortsett från lite grann här och var). Så Seche base + Seche crysyal clear kombon klarar sig i en hel vecka.   Håll ...

Av Emma - 23 januari 2016 15:59


    På denna handen så ser det inte så farligt ut än sålänge. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Röstning

Vad vill ni helst se i bloggen?
 Mer om naglar
 Mer om smink
 Mer om skönhet
 Annat (skriv en kommentar om vad)

Ovido - Quiz & Flashcards